Släkten <3

Som ni vet från tidigare inlägg jobbade jag idag, eller alltså nu på kvällen. Och ikväll då jag jobbade kom endel av min släkt och fikade. Det var jättetrevligt. Då det var lugnt gick jag och satte mig och pratade med dem lite.

Jag måste få berätta något för er om min släkt. Kanske är det så att alla ni som läser min blogg är släkt med mig. Men om det är så, så är det ju bara bra. För då kan ni ta åt er :)
Vad jag vill säga är att jag vekrligen älskar min släkt! Den är helt underbar! Jag pratar om både pappas och mammas sida. Vi är en väldigt nära släkt på båda sidorna och träffas ofta. Jag tror inte att det är så många släkter som har så pass bra kontakt med varandra som vi har. Vi träffs ofta och jag är så otroligt glad och tacksam löver att jag kan få ha det så. Många av mina kusiner är jag väldigt bra kompis med. Vi har umgåtts ändå sedan vi var små och jag ser dem mer som kompis än vad jag ser dem som släkt samtidigt som jag är så glad och tacksam igen för att dem är min släkt.

Utan att ge ut mig för mycket så vill jag ändå säga att då svåra stunder och saker händer i mitt liv så finns dem alltid där. Vi alla finns alltid där för varandra och stöttar och hjälper. Under dessa månader som varit har släkten verkligen betytt jättemycket för mig! Jag pratar som sagt om både pappas och mammas sida, varenda familj på båda sidorna, ni betyder alla så mycket för mig och jag älskar er alla så otroligt mycket! Varenda än! Många gånger känns det som om vi nästan är en ända stor familj allehopa!

Åh vad jag kommer sakna er då jag flyttar! Men jag vet ändå att ni finns där även då!

Hade så bra ALLA och sov gott!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
jossan

Jag tycker så mycket om dig också och våran släkt är så bra :) <3

2010-08-13 @ 19:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0