Stress och bowling :)

Idag har jag verkligen jobbat som en tok, haha! Det var hur mycket folk som helst och vi var bara tre som jobbade idag eftersom att det var en som var sjuk. Runt halv 1 kom värsta lunchrucshen och den höll på fram till två, det var en massa beställningar och en massa saker tog slut nästan hela tiden, så vi behvöde göra nytt. Eftersom att vi var bara tre så behövde en stå i kassan en tog hand om disk och lite annat smått och en annan gjorde beställnigarna. Jag fick göra beställnigarna. Redan klockan 12 var jag jättehungrig men fick inte äta förän kl 2 så jag var ganska mycket hungrig då. Men det gick ändå bra att jobba :) Man måste fokusera på en sak i taget så går det bra, då får man sakerna gjorda :)

Då jag slutade åkte jag till optikern, eftersom att jag hade bestämt mig vilka bågar jag ville ha, det blev dem med mörk plomon. Riktigt nöjd :) Hon fixade dem på en gång så nu har jag glasögon igen, så skönt! :)
Då jag kom hem dushade jag och gjorde mig i ordning, åkte till ica och postade ett brev till Alterna och sedan drog jag vidare till käglan för att sitta där en liten stund med Sanna och prata innan Henry skjutsade oss till IP där vi spelade bowling. Det var superkul :D Det gick faktiskt förvånansvärt bra för mig, kom inte ihåg hur många strike jag fick, men tror det iaf var två? Och sen någon spare :) Det var Sanna, Elsa, Julia, Edith, Jossan, Hanna och jag som bowlade. Efter bowlingen gick vi till hubberts och åt lite mjuklass, satt och pratade där ett tag innan vi gick vidare till kyrkan, där vi inte blev så länge. Så nu är jag hemma och chillar typ, vet inte riktigt vad jag ska göra :p.

Men ja det var min dag, en bra dag måste jag säga att det varit, hoppas ni haft en bra dag också!
Sov gott!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0