Then the third thing..

En till rolig sak som hände på jobbet idag var att det flög in en fågel i köket :O Vi blev lite smått rädda allehopa samtidigt som vi tyckte synd om fågeln :/.. Jag stog i kassan som tur var och det var en tjej som kom och gömde sig bakom mig, haha för hon blev så rädd ^^ Dem hade väldiga problem att få ur den och helt plötsligt kommer den och flygger in vid kassan och jag och den andra tjejen höll på att dö, nästan! Tydligen hade några äldre damer hört oss skricka och skrattade åt oss för vi lät så roligt :p Fågeln kom iaf ut tillsist som tur var :)

Och nu efetrsom att jag ändå berättade detta om denna fågel måste jag ju också berätta om en annan fågel berättelse. Min bror var ute och cyklade och helt plötsligt kommer det en fågel och flygger in i mun på honom och fastnnar mellan hans tänder, eugh!! Men den satte inte fast så länge. Men ändå, usch! Stackars min bror och staclars fågeln!

Aja nu måste jag dra och handla. Men hoppas ni tyckte det iaf var lite roligt att läsa dessa saker :p
Hade så grymt bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0