Today is the day :)

Då har jag vaknat efter ca 4 timmars sömn (egentligen vaknade jag för ca en timme sen) på soffan (vi har tagit bort min säng för att ge mer plats) och just nu känner jag mig, om jag ska vara ärlig, inte så speciellt nervös. Men jag antar att det kommer komma då jag sitter i bilen mer. Vi åker om ca 20 minuter nu.

Tänka sig att dagen då jag ska åka iväg till bibelskolan har kommit. Något som jag längtat och drömt om länge, nu börjar vägen mot min framtidsdröm ännu mer. Jag ser verkligen fram emot detta år! Jag tror det kommer bli hur grymt som helst! Jag kommer som sagt såklart sakna en massa folk här. Men jag vet att dem finns för mig! Och jag kommer ju också hem i jul. 4 månader är ju egentligen inte så otroligt länge.

Ni får ha det så grymt bra!
Hoppas ni sover gott i era sängar nu! :)
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-19 @ 20:30:37
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0