Yesterday is gone and today is now here!

Igår jobbade jag först från 10 till kl 17. Det var väldigt lugnt, vi hann till och med spela en omgång monopol. Som jag inte viste hur man spelade riktigt och som jag suger på, haha! På kvällen åkte jag till Sarah i hennes stuga. Vi kollade på lite friidrott och åt jättegod afrikansk mat, med händerna, haha ;O Hon åker ju till Uganda nu snart som volontär så kommer vara ännu svårare än förrut att träffa henne :/

Åh just det, haha. När pappa hämtade mig och jag skulle hoppa in i bilen stuttade jag huvudet i karmen uppe vid bildörren, det var INTE skönt, haha! Men hur klumbig kan man vara?

Idag har inget speciellt hänt, har uträttat en sak och kom just precis ut ur dushen nu. Vet inte riktigt vad som kommer hända mer idag. det lär väl märkas :p

Hade gott!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0