You're the ultimate you!

Det hände i princip ingenting speciellt igår. Jag jobbade mellan 9 till 4. Det var extremt lugnt. Kom kanske 7 kunder på hela dagen då jag jobbade. På kvällen kom Johanna så hon, Hanna och jag gick till konsum och köpte lite glass som vi sedan åt medans vi kollade på en film. Marie skulle bort så Johanna fick komma till oss :) Justde Edith kom också en kort liten sväng igårkväll medans hennes föräldrar jobbade lite och hennes syster var på träning. :)

Idag är jag egentligen ledig men fick ett sms av Matilda som undrade om jag inte kunde jobba mellan 5 och halv 7 ikväll och det är ju helt okej. Så ska dit och jobba senare. Annars idag har jag sorterat vilka kläder jag ska ha med mig till bibelskolan plus kollat lite andra saker och städat litegrann. Bäst att passa på med det medans man är ledig. Nästa vecka kommer det vara så fullt upp ändå.

Denna vecka känns rätt så uppbokad.

Onsdag: Jobb 13-21
Torsdag: Jobb 9-16, 18 ska jag till Ida
Fredag: Jobb 9-14, senare kräftskiva hos farnor och farfar med släkten
Lördag: Jobb 10-17
Söndag: Vet inte ännu, men lär bli att fixa lite grejer inför flytt med mera.

Kanske egentligen inte så jättemycket uppbokad. Men ändå så pass mycket at jaginte kommer hinna fixa så mycket med flyttgrejer. Mamma kommer ju nästa vecka så hon kommer hjälpa mig då också, men hon har sagt att det är bra om jag försöker hinna lite nu också.

Ja det var nog vad jag hade att säga just nu. Men hörrni kom ihåg att '' you're the ultimate you'' du är GRYM som den du är!
Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Tove-Lina

Hej! Är det möjligtvis så att du ska gå Alterna i höst? ;) Jag kikade runt lite på google (kanske lite i förhoppningen att hitta någon fler som ska gå där), det tyckte mig se något om Alterna som du skrivit. Hoppas ^^

Allt gott! /Tove-Lina

2010-08-11 @ 00:37:56
URL: http://toveliina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0