Gud fixar allt!

Oooh yeah! Idag då jag kom hem väntade ett brev i postlådan som jag nervöst väntat på :) Ett brev från Alterna!
Gissa vad? Det stig att jag kommit in :D Så till hösten ska jag gå Alterna (för dig som inte vet vad det är för skola klicka på Alterna och du kommer till deras hemsida). Det ska bara fixa sig med pengar och jag tror på att Gud kommer hjälpa mig att fixa det. För Gud fixar allt! Så mycket han har fixat hittills så tvivlar jag inte på att han också kommer hjälpa mig att fixa det :)

Förutom det kan jag ju också nämna att idag började min APU så under 3 veckor nu så ska jag ha APU på celsius högstadiet i förberedelseklassen :).

Hade bäst och kom också ihåg att Gud kan fixa allt!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer
Hannah

Ja, gud fixar allt! :) Gud rockar!

2010-03-21 @ 11:55:30
URL: http://hanarana.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0