Tack Gud för skolutvecklinsdagar!

Idag är jag stolt över hur bra jag har jobbat, haha! Har blivit klar med 3 arbeten, wohoo!
Har varit skolutvecklingsdag idag så var till skolan på förmiddan och plugga och som sagt blev jag klar med 3 arbeten. Så tack Gud för skolutvecklinsdagar! :)

Vet inte vad jag ska säga så mycket mer. I helgen har det varit fullt upp på fredag kvällen var det möte, på lördag hände det egentligen inget speciellt. På söndag var det förberedelser imför KIDZ på förmiddan sen hem nåra timmar för att sen åka ner till 3 igen och förbereda lite mer innan det blev KIDZ klockan 4. Kul kul :)

Väntar fortfarande på svar från Alterna :) Exiting!

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0