Reflektioner om cappucino?

Idag har varit en bra dag. Känns som om man har hunnit med mycket ändå så det varit en lugn och skön dag. Svenska artikel är inlämnad och APU plats fixad :) Har även pluggat lite annat plus hunnit med att kolla på new moon och druckit två cappucino, det ni? Jag som egentligen hatar kaffe men cappucino, det var inte så farligt. Det var med marabou smak så det var nog lite av anlednigen av att det var gott :p.. Fast jag kommer nog hålla mig mer till te ändå, hehe..

Det tog evigheter att skriva detta inlägg så även om det kanske inte blev ett så intressant inlägg så tänker jag avsluta det nu, hehe

Hade bäst alla!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0