2010-01-30

Hej hej :)
Tänkte jag skulle ta och skriva något.

Sitter och lyssnar på amazing grace nu, jag älskar den låten :)
Har mest pluggat idag, skrivit på en artikel om barnarbete, inte riktigt klar än men ska skriva mer i morron.
Tänkte jag skulle ta det lugnt ett och sen gå och dusha för senare ska jag på musikcafé på kyrkan, det börjar 18.
Får väl se om det händer något efter det. Igårkväll var jag bara hemma, det var faktiskt skönt att ta det lugnt en kväll.
Uhm okej, det blev inget intressant inlägg nu, sorry!

Tjingiling, hade bäst!
KRAM!
/E.J

Tack för Gud för att du räddade en usling som mig!


Kommentarer
Matilda

Du är ingen usling. Du är en underbar människa och vän :)

2010-01-31 @ 21:53:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0