Ages ago

Känns som om det var evigheter sedan jag bloggade nu. Förlåt! Fast det är kanske bara att inse jag har och kommer nog aldrig bli riktigt så bra på att upptadera bloggen allt för regelbundet..

Idag har jag iaf varit till Grängen med ett gäng vänner, solat, badat, skrattat och jollat. Det var supernice! Fast jag lyckades att bränna mig lite. Men det går nog snart över :p
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer tyvärr. Blir nog bara hemma :p

I morron blir det iaf övrehammarn som gäller med Edith och kanske några fler. Har inte varit där på evigheter så ska bli kul att komma dit. Även om det kanske inte är så mycket speciellt med övrehammarn men ändå, haha!

Jao, ni får ha det så bra!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0