Babbel om dagen

Åh vet ni jag har nått som jag bara måste berätta för er! HAHA! Men vi tar nåt annat först. Vi tar det i ett eget inlägg :P

Idag har jag iaf jobbat. Det vart riktigt stressigt ett tag. Men det gick bra, var ju så fint väder så. 
Jag blev så glad för en tjej som jobbar där som husmor sa att jag var duktig att hantera stressade situationer. När man hör något sådant blir man ju faktiskt rätt glad :) Det är alltid kul att höra sådana saker, även om det kan vara svårt att ta åt sig av komplimanger och sånt ibland.

Jag och Hanna har precis städat rummet lite grann för ikväll kommer Sarah och kanske Sanna om hon känner så bättre. Jag ska snart gå iväg och hyra en film som vi ska kolla på och sen ska jag fixa nåt att äta också :) Sarah ville se ''crash'' om den fanns :)

Just de jag fick också brev från Alterna idag :D Dem skrev om kurstaten och lite sådant där, kul kul. Plus fick jag bilder som jag framkallat från sydafrika :) Man fick 100 st gratis från fuji om man beställde första gången.

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0