Case 39

Nu har Sarah ganska precis åkt hem. Vi kollade inte på ''Crash'' för den fanns tyvärr inte. Det blev Case 39 ist. Den var grymt creepy och lite smått läskig. Man ska verkligen inte kolla på sådana filmer innan man ska sova. Jag har egentligen slutat koll apå typ thrillers och så för jag vet att jag blir så rädd. Men kollade på denna nu. Vill inte avslöja för mycket ifall att du inte sett den och ska se den. Men såhär står det iaf på baksidan:

'' Oscar belönade Renée Zellweger har huvudrollen i denna skrämmande, övernaturliga thriller om en socialarbetare som har tilldelats det ovanliga och obehagliga fallet Lillith Sullivan - en flicka med ett mänskligt och mystiskt förflutet. När Emily (Zellweger) välkommnar Lillith i sitt hem för att försöka hjälpa henne förvandlas hennes tillvaro till en mardröm där hon själv sätter livet på spel. Bradley Cooper (The Hangover) har en av birollerna i Case 39, en omskakande rysare fylld av obehagliga överraskningar som leder fram till ett chockande och olycksbådande slut. ''

Om du gillar sådana filmer tycker jag du ska se den.

Nu ska jag dra och kolla på CSI NY, haha!
Sov gott!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0