:)

Vist är det allt bra undernbart med sommarlov? Det tycker iaf jag. Men jag vet inte. Kanske heter det att man är arbetslös också, iaf för mig? Fast egentligen borde det nog inte göra det heller efetrsom att jag flyttar till Nässjö till hösten och går en bibelskola, som jag förövrigt längtar till som en tok! :) Plus så jobbar jag ju också nu under sommaren. Så nej arbetslös är jag nog inte riktigt heller. Som tur är och vi får väl hoppas på att jag kommer slippa vara det i framtiden också :p

Jao som sagt har jag börjat jobba, på käglan, annars har det ärligt faktiskt inte hänt så mycket. Det har varit endel sol och bad plus att mamma var hemma en sväng och Sanna har kommit hem :D <3. I övrigt så längtar jag till nästa helg då jag är ledig och ska åka med familjen plus några till, till Leksandsommarland :) Ska bli superkul!

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Men ni får ha det så bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0