Hard work, work!

Idag blir det till att jobba. Börjar kl 9 och slutar 4. Innan jag drar till jobbet idag måste jag in på brollan och köpa kuvert och frimärke. Måste nämligen posta ett brev idag till CSN. Idag är et sådant väder som gör att det skulle kunna komma hur mycket folk som helst på jobbet. Men jag hoppas det inte kommer bli allt för stressigt ^^ Igårkväll var det typ nästan inge folk. Det var rätt skönt men kunde bli lite segt också. Vi bakade lite då, en annanskaka blev det ^^

Idag är det sista dagen jag jobbar innan jag får liiite ''långledigt''. Är ledig fre-mån. Alltså jobbar på måndag igen. Det ska bli rätt skönt- Även om jag tycker det är jättekul att jobba så är det skönt att kunna få vara lite ledig. Vi ska åka till leksandsommarland på lördag, förhopningsvis är det bra väder då :)

Ha en bäst dag idag! Hoppas vi ses på kägelholmen! :)
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0