Läskig men trevlig man

Ja då kommer det jag tänkte jag skulle berätta för er.

Det är såhär. Jag börjar från början. För några veckor sedan innan jag började jobba på käglan var vi och fika där, jag och några kompisar. Då var det en man där som satt och stira på vårt bord, det såg ut som om han stira på mig. Men tänkte att han kanske kände igen någon annan av mina kompisar. För jag kände nämligen inte igen honom. Nu då jag har börjat jobba så  är han där och fikar rätt ofta och han är jättetrevlig mot mig. Han verkar känna igen mig jättetydligt men jag har ingen anning om vem han är. Idag fick jag dock veta hans smeknamn men jag vet fortfarande inte vem han är. Jag är självklart trevlig tillbaka. Men det är ändå jobbigt då man inte vet vem det är och jag kan ju inte precis fråga nu hur han känner mig eller så. det blir ju lite pinsamt. Sen kan det ju vara så att han är trevlig bara för att vara det. Men det verkar inte riktigt så :p

Aja, nu måste jag göra mig ordning lite och sedan ska jag gå och handla.
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0