Ledig dag

Idag har jag varit ledig. Är i och för sig fortafarande det eftersom att dagen inte är slut än ;p Jag har tyvärr aft lite ont i huvudet idag, men hoppas det snart går över. Var till optikern idag, dem ringde i morse och sa att det hade kommit ett par bågar. Dem var tyvärr röd/svarta. Jättesnygga men om jag måste ha dem behöver jag byta hårfärg kanske för det är inte dirket så snyggt att ha röd/svarta glasögon då man har rött hår precis kanske? Dem skulle kolla om det fanns svarta, sådana som jag har nu. dte blir det även det billigatse alternativet också om dem hittar dem i svart. Men annars får jag väl ta dem röd/svarta och kanske färga håret brumnt eller nåt. Eftersom att det kommer bli svårt att få mitt hår blont nu.

Just det jag köpte också ett par jättesnygga skor på skoaffärn idag för 99 kr. Man kan ha dem i höst också så det kändes som ett jättebra köp :)

Ikväll ska Sanna, Sarah, Hanna, pappa och jag åka lite fyrhjuling :) Vi hoppas på uppehåll. Men det ser ut som om det kan bli det :)

Hade bäst!
KRAM!
/E.J


Kommentarer
sofia

Sarah på en fyrhjuling.. okej, håll i henne, snälla.

2010-07-29 @ 18:43:36
URL: http://sofia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0