This and that from today

I morse kändes det som om jag inte hade någon som helst lust att kliva upp. Trök alarmet på snooze flera gånger. Jag var nog alldeles för trött. Men då jag väl kom upp var det skönt och jag skickade sms till Sanna och Sarah för att kolla om dem hade lust att göra nåt innan jag skulle börja jobba. Det blev tyvärr dock inte så, men i morron ska vi göra nåt :) Jag blev ist hemma och kollade på en film och slappa bara. Började jobba kl 16 och kom rätt nyss hem. Det var rätt mycket folk som kom idag för att vara kväll :)

Oj just de ja, det är ju modern i midsummer nu ju :)
Men hade bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0