Up and awake

Yeap jag är vaken, eller okej jag vakande för typ en timme sen men ändå, haha.
Hur mår ni idag? Själv mår jag super. Lite trött men det beror anatgligen på att jag inte vaknat riktigt ännu kanske.
Igårkväkk var det riktigt trevligt. Först åkte vi som sagt till käglan och fika sen åkte vi till kyrkan och kollade på hopplös och hatad av alla eller nåt sånt. Den var bra. Efter det satt vi och prata ett tag sen drog vi hem. När jag kom hem tog jag en promenad med syrran innan det vlev lite CSI och criminal minds tittande :p

Lite senare idag ska vi till ryggesbo och gratta Maria som fyller år.

IDAG KOMMER SARAH TILL BYN! Eller ja inte direkt byn, men hon är iaf i väldigt nära byn ^^

Ta hand om er!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0