Yesterday vs. today

Det är alltid lika svårt att veta hur man ska börja ett blogginlägg, haha

Men igår var iaf vår familj, Maria, Ulf, Viktor och Sanna till Leksand sommarland. Det var superkul tycker iaf jag :) Dock var det lite dåligt väder så då vi skulle bada frös vi nästan ihjäl. Nejdå. Men det var iaf kallt. Fast som sagt ändå riktigt kul :)
På kvällen var vi ett gäng som åkte till kyrkan och spela/sjöng singstar. Riktigt trevligt!

Idag har jag mått lite dåligt till och från. Men vi var till Ryggesbo och åt mat hod farmor och farfar. Cecilia och Bosse var också där. Äen Maria, Ulf och Vikor kom. Vi åkte också på en loppis en snabbis. Köpte ett par glasögon och en väska för endast 20 kr! Fynd? Ja! Haha
Åh måste berätta en sak till också. Då vi var där hos farmor och farfar så skulle vi fika sen och då stoppade jag en kaka i mun och den fastnade typ mellan min gom och tunga så att jag inte kunde tugga den. Så alla började att garva för det såg så roligt ut och även jag gjorde det, jag garva tills jag nästan grät. Det rä så kul när sånna saker händer :p

Ikväll blir det bara till att vara hemma och förhoppningsvis bli lite bättre.

Hade bäst!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0