.. För jag har tagit studenteeeeeeeen, tack Jesus vad jag är bra!

Det känns jätte konstigt men igår tog faktiskt jag studenten. Det är sjukt! Nu är skolan över!! :D Jag kommer sakna alla mina klasskompisar! Dem är så goa och underbara på sitt sätt allehopa! Det känns lite tråkigt och jobbigt att sluta samtidigt som det känns helt underbart! Nu ska jag ut ur skolans trygga värld och in i ett nytt äventyr. Till hösten börjar jag på en bibelskola i nässjö, Alterna. Det ska bli så otroligt kul! Jag längtar!!

Alllehopa, du som är student eller inte. Tänk på att ta vara på livet och lev det för var dag. Varje dag har ett nytt äventyr att bjuda på. Den ända som kan hindra dig från att leva ditt eget liv är du! Så hindra inte dig själv från att leva ditt liv! Det finns så mycket du kan göra! Även då du går i skolan. Ta vara på dagen och ditt liv!

STOR KRAM!

/ E.J



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0