Sv b tal

Jag sitter just nu på skolan och håller på att förbereda ett tal inför nationella i svenska b. Det är lite svårt att få ner vad jag vill säga. För jag vet nämligen vad jag vill få ut men inte hur jag ska säga det. Jag är inte så nervös inför att göra detta tal. För jag har inge större problem att prata inför folk. Men har ändå just nu lite smått panik. 

Igårkväll var sur för att det inte ville funka som jag ville med att fixa ny design. Men såg ändå nu att det hade funkat :) Hittade den på nån sida, jag är ju faktiskt inte så smart.

Men nu ska jag återgå till att skriva manus.

Hade bäst!
KRAM!
/E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0