A period of silence

Okej, det har varit väldigt tyst länge här nu. Orkar verkligen inte upptadera er om allt som hänt. Men kan ju iaf meddela att vi i stort sätt är helt klar i lägenheten nu. Är fortfarande nån hylla som måste upp och så men det kommer, haha :p

Har varit mycket plugg nu de senaste veckorna att bli klar med plus lite annat. Jag får nästan ont i magen av att bara tänka på allt som jag gjort och ska bli klar med. Dock är det inte mycket kvar nu. På fredag måste allt vara klart eftersom att betygen sätts på måndag. Finner tröst i det. För då vet jag att iaf alla skolarbeten är klart då och sen kan fokusera på resten :p Idag har jag gjort ett prov, jobbat klart med två arbeten och nästan blivit klar med ett tredje. Känns bra. Om ca en halv timme ska jag ta cykeln och åka och prova min balklänning. Det är bara en vecka kvar till balen nu och 15 dagar kvar till studenten. Åh mamma mia! Det går så snabbt! Haha!
Och vet ni, något som är nästan ännu bättre är att Sofia kommer hem på söndag. Åh vad jag LÄÄÄÄNGTAR! Har saknat henne som en tok! <3

KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0