My weekend

Hej! Jag ber om ursäkt för dålig upptadering. Jag har tyvärr inget internet hemma och kommer inte ha det föräns tisdag nästa vecka :O

I helgen har jag som sagt flyttat och det har varit extremt stressigt. Har gått och varit lite smått irriterad nästa hela hlegen, känner mig lite dum för det. Men det är för det har varit en massa grejer överallt och jag fick då lite smått panik. Men nu är i alla fall det mesta fixat och det känns nu bra :) Kommer nog förhoppningsvis trivas bra där. Förutom att flytta och bära en massa grejer har jag också lagat en massa mat och diskat. (Vi har ingen diskmaskin så vi måste diska för hand, haha.)

I lördagskväll hann jag även med ett möte på kyrkan. Simon Ådhal och hans kompis Örjan var på besök. Det var ett riktigt bra möte! Simon pratade mycket om att vi har alla fått andens gåvor och vi kan alla gå ut och göra stora saker. Det är inte bara dem stora predikanterna och så som har dem. Utan även vi.

Jag ska försöka upptadera bloggen lite grann ändå 'ven om jag inte har internet hemma, jag kan göra det då jag är i skolan. Men jag kan inte lova att det kommer bli så mycket upptaderat. Slutar om ca 35 minuter så någon mer upptadering idag blir det i alla fall inte. Sorry.

Men hade så bra!
KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0