Vad jag gjorde igår + mer

Igår var en fullspäckad, rolig och bra dag. Åkte till kyrkan till 9 för att ställa ordning för kidz och träna drama med mera. Kl 11 började Kidz och det var ett jättebra Kidz tycker jag. Blev tyvärr tvungen att gå lite tidigare från mötet för vi skulle till bollnäs med familjen, Farmor, Farfar, Maria, Ulf, Viktor och Gudrun. Vi åt på strandresturangen och åkte sedan hem till Gudrun en stund innan vi gick på marknaden som var där. Kom hem kring halv 5 då jag tog det lite lungt ett tag. Sedan åkte jag igen till Bollnäs kl fem över 6 för att hämta Sofia :D ÄNTLIGEN ÄR HON HÄR! <3
Då jag kom hem från bollnäs åkte jag för att hämta min balklänning :) sen resten av kvällen tog jag det lite lungt och kollade på Tzatsiki, morsan och polisen, HAHAH! Jag hade inte så mycket annat för mig så ;p...

Senare blir det av att åka till Ida med Sofia och pyssla lite där :) Innan det ska jag till skolan och lämna lite böcker. Sofia ville kanske med för att kolla i skolan så ska vänta lite på henne :)

Nu ska jag nog ta och städa lite i rummet. Är lite väl stökigt tycker jag, haha.

KRAM!
/ E.J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elisabeth Jonäll

live friendly, laugh often, love daily

RSS 2.0